Politica de livrare si retur

Livrare

Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre cumparator, ca adresa de livrare, in termen de minim 24 de ore si maxim 10 zile de la data confirmarii comenzii pentru toate produsele care se afla pe stocul partenerilor furnizorului si in termen de 14 - 100 zile pentru produsele care se produc doar pe baza de comanda ferma (cu conditia creditarii contului bancar al vanzatorului, in cazul in care plata se face anticipat, prin ordin de plata in contul societatii).


Adresa si conditiile concrete de livrare vor fi stabilite impreuna cu sau comunicate cumparatorului, ulterior efectuarii si confirmarii comenzii. In acest sens, un agent de vanzari va contacta cumparatorul in timpul programului de lucru, respectiv in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri pentru a-i transmite detaliile livrarii.


Costul transportului este in sarcina exclusiva a cumparatorului si se cuantifica in functie de numarul de produse comandate, volumul sau greutatea acestora. In cazul in care livrarea se face prin mijloacele propuse de catre vanzator, costul livrarii nu poate fi mai mic de 27 lei cu TVA inclus; costul exact al livrarii se stabileste prin aplicarea tarifului partenerului de curierat sau al vanzatorului, daca livrarea se realizeaza in regim propriu. Pentru mai multa claritate, in toate cazurile in care o comanda este pregatita de livrare si expediata catre adresa indicata ca fiind adresa de livrare, costurile aferente transportului sunt in sarcina exclusiva a cumparatorului, indiferent daca comanda este livrata sau nu, inclusiv in caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate in mod exclusiv societatii vanzatorului.


Produsele comandate se livreaza oriunde in Romania, cu masini proprii ale vanzatorului, prin servicii de curierat rapid sau alta metoda dorita de client. In cazul in care modalitatea de livrare este stabilita de client, livrarea produselor se va face pe riscul exclusiv al cumparatorului. Din motive de securitate, se solicita semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrari catre Casute Postale si Oficii Postale sau cu serviciul de curierat Posta Romana.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".
Societatea noastra nu isi asuma nici o obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cu titlu exemplificativ: cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate, telefonic sau in scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul vanzatorului, si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.


Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: numarul de cutii, integritatea pachetului, corespondenta codului de livrare cu cel din comanda. Va rugam sa semnalati orice lipsa a conformitatii, in scris, atat in documentatia firmei de curierat, cat si pe adresa office@miligarden.ro  Daca produsul primit este deteriorat, se recomanda returnarea lui in starea initiala, prin intermediul aceluiasi transportator, fara a-l utiliza si fara a desprinde etichetele.
Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe Website trece in responsabilitatea dumneavoastra, odata cu semnarea documentelor de transport.

 

Retur

Admitem ca s-a operat verificarea initiala, de catre client, la predarea produsului. Daca produsul primit este deteriorat, se recomanda returnarea lui in starea initiala, prin intermediul aceluiasi transportator, fara a-l utiliza si fara a desprinde etichetele. Deci va oferim posibilitatea de retur pe loc, la predare


Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe www.miligarden.ro trece in responsabilitatea dumneavoastra, odata cu semnarea documentelor de transport. In cazul returnarii din orice motive a produselor comandate, vanzatorul nu poate fi obligat sa restituie clientului costurile aferente vanzarii si/sau costurile de transport (i.e. atat costurile de livrare, cat si costurile de retur al produselor), cu exceptia situatiilor expres reglementate in prezenta Politica.


In cazul refuzului de primire/imposibilitatii de livrare din motive imputabile si cumparatorului/destinatarului comenzii, vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea produselor comandate si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii.